Bugger - Rich application widget
Zefektivněte komunikaci s koncovým uživatelem libovolné webové aplikace.
Bugger je náš chytrý widget, který libovolnou webovou aplikaci rozšíří o mnoho další funkcionality. Jako Javascriptové rozšíření aplikace, není závislý na použitém prohlížeči. Skrze jednoduchý vložený HTML tag do libovolné aplikace je pro uživatele zobrazena plovoucí, či fixní ikona. Ikonu lze samozřejmě napozicování i nastylovat. Po rozkliknutí na ikonu se zobrazí možnosti interakce. Mezi hlavní funkci patří zejména sběr technických dat společně s nahlášením chyby do podporovaného ticketovacího systému. Jako další obohacení vaší aplikace je poté možnost odesílat uživatelům systémové notifikace, zprávy či soubory.
Poctivý základ
Pro vysokou dostupnost a stabilitu běží Bugger nad Microsoft Azure. Fungujeme se standardy cloudové doby a snažíme se o maximální svobodu v technologiích používaných našimi klienty. Upřednostňujeme integrace již existujících zákaznických řešení jako je například správa uživatelů, ale jsme připraveni i na případ, kdy náš klient takové řešení nemá.
O co všechno lze vaši aplikaci rozšířit
Jedná se o jeden HTML tag, který je nutné vložit do vaší aplikace. O vše ostatní se již postaráme.
Odeslání chyby v aplikaci
Při technickém hlášení widget sbírá veškerá dostupná data
- Console log prohlížeče
- Screenshot obrazovky
- URL adresa
- Informace o prohlížeči (verze, build, typ)
- Informace o OS (typ, verze)
- Rozlišení prohlížeče
- Rozlišení monitoru
Anonymizace dat
Možnost anonymizace dat uživatelem před odesláním (začerňováním přímo na obrazovce)
Napojení na service desk
Z těchto dat je sestaven přehledný report zaslaný jako příloha ticketu do napojeného service desku
Oznámení
Možnost notifikací uživatelů skrze widget, využitelné např. jako další distribuční kanál pro změnu v procesech, změnu v cenících či další obecné informace
O data se pečlivě staráme
Uvědomujeme si, že vaše data jsou tím nejcennějším. Proto děláme vše pro to, aby zůstala v bezpečí. Kromě možné anonymizace přímo v hlášení uživatele (osobní a citlivá data) se soustředíme i na odolnost a bezpečnost naší platformy jako takové. U nás shraňujeme pouze ty nejpodstatnější data pro správné fungování naší služby. Jakmile data uživatele odejdou správně z naší platformy, zůstane u nás pouze záznam, že se tak stalo, data samotná zapomínáme.
- Oddělení tenantů je na základě schémat a oprávnění na dedikované "tenant" uživatele
- Každá aplikace je na WhiteListu URL pro příjem ticketů
- Každá aplikace má svůj secret key, který je validován oproti administraci
- Kompletní informace pro dohledání zpracování ticketu (audit trail)
- Používáme SSL pro veškerou komunikaci
Customizovatelný widget pro webové aplikace
Widget je plně customizovatelný, od pozice na stránce (vlevo, vpravo/nahoře, dole) po ikonku, barevnost či text.
Možnosti widgetu lze v administraci konfigurovat. Můžete tak mít v rámci widgetu několik formulářů, každý pro jinou situaci, každý napojený na jiný service desk či email.
Přehledné informace a statistika ticketů
V rámci naší webové administrace lze sledovat jak přehlednou statistiku tvořených ticketů pro jednotlivé aplikace, tak i nastavovat a upravovat v reálném čase widgety ve vašich aplikacích.
- Statistika ticketů z jednotlivých aplikací
- Možnost vyhodnocení nejčastějších chyb v aplikaci
- Customizace widgetu
Integrace je pro nás základ
Veškeré tickety jsou samozřejmě doručeny do cílového helpdesk systému. V rámci standardních funkcionalit existují integrace na následující rozhraní:
- Atlassian JIRA
- Redmine
- Zendesk
- Azure DevOps
- V rámci implementace je možné domluvit konkrétní implementaci vašeho helpdesk nástroje za předpokladu, že existuje REST API.
- Možnost obohacení dat ze zákaznické aplikace pomocí webhooků.
Chcete se dozvědět více?
Pro bližší informace nás kontaktujte na bugger@lycaon.dev